tirsdag den 9. februar 2010

Endnu en dag uden stemme...

Jeg kan se på tælleren at jeg stadig er helt anonym... men mon ikke dette ændrer sig hen af vejen hvis jeg er heldig??... smiler... jeg vil i hvert fald prøve...

Mig som ellers plejer at vide hvad jeg vil fortælle... jeg kan stort set ikke sige noget for tiden... det er ikke så spændende... men da jeg snakkede med lægen, sagde hun at jeg skulle holde mig i ro... da det jeg har fået sikkert er en virus og der hjælper medicin ikke... der hjælper det kun at slappe af og ikke slide stemmen væk...
Hmm... godt nok har jeg bestilt varer for lidt tid siden... 
Seeeeeeeeee.... hvad posten havde med til mig i dag...
 Alle tiders!!!...
Er de ikke fine???...
Pakken indehodt: 3 stk. Nellie Snellen floral ssæt. 3 stk. Martha Stewart. 1 stk. fra EK Succes. 1 stk. Whale-of-a-punch XL. Sidst men ikke mindst en lille punch med en vase... Carl,Carla Craft tror jeg den var fra... den var på tilbud, så må jeg se om jeg får den i brug... smiler...

Alt i alt nogle spændende punch'es... dem er jeg overbevidst om at jeg får meget gavn af... Jeg har en lille samling af punch'es... jeg ryger ikke... men til gengæld bruger jeg lidt penge på sådanne nogle i stedet for... smiler...

Jeg er lidt imponeret over disse... fra Nellie Snellen...


Den til venstre den klipper blomsten, og den til højre emboser/presser den i form...  lidt sjovt... Det har jeg ventet i lang tid på... altså at det ville komme frem, blive producret således at man ikke altid skal købe blomsterne færdigt... og her er det så... smiler... smart er det... ;-)


1...    2...    3...    og så var der et par små blomster og en swirl... og dem kan der komme meget dekorativt ud af til både kort og scrap.... men det må komme i et nyt afsnit... smiler.... en dag hvor jeg er lidt mere frisk...

I må have en fortsat god dag...

Jeg hørte dette for nogle år siden... og kom netop til at tænke på det nu hvor jeg ikke er helt frisk...
One scrap a day
keep's the docter away...

Det vil jeg prøve at efterleve fremover... smiler...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar