søndag den 4. april 2010

Rabarberne...

Jeg syntes jo, at her i denne tid... hvor farverne pipler op af jorden er noget ganske særligt... Nu har vi i lang tid har kulde og mørke ( som også har sin charme)... så er det dejligt med forår... hvor der kan komme lidt blomster i krukkerne... og hvis man er heldig at have en lille have... sååå kommer der som regel også lidt op af jorden der... og sidst var det vintergækker og erantis'er... og nu har jeg været ude og kigge på rabarberne... og prøv lige at se hvad jeg fandt...


Prøv lige at se her... er de ikke smukke??... i farverne... den mørke jord... og så er der en rabarber som har stukket hovedet frem... den røde og grønne farve som stikker op af den sorte muld... smiler... det kan jeg kun blive i godt humør af at se på... her om foråret kommer der er knald på farver alle steder.... og sammen med det kommer lyset også... herligt... nu mangler vi bare lidt varme i vejret også... ;-)



I baggrunden kan du se mange små røde knopper på vej op af jorden...



Smiler...  kunne ikke lade være med at smide dette i bloggen også... nærmest surrealistisk... smiler...

Lidt om min kur... jeg syntes det er hårdt at være på kuren... i det at jeg skal spise 25 gange om dagen... fra kl. 8 til 22 om aftenen... så der er ingen tid til at slappe af i.. da man begynder på næste dl. lige så snart jeg er færdig med den foregående... men for pokker hvor er det dejligt når man kigger på vægten og den belønner en ved at sige at nu har jeg tabt 20 kg. hvor er det herligt... ;-) det hjælper jo helt klart også på humøret... alt i alt er det ved at blive rigtig forår her hos os... lækkert...

Fortsat god påske til jer alle...

1 kommentar:

  1. Rabarber er rigtig smukke, og smager jo som bekendt skønt i diverse kager og ting. Flot med vægttabet. Kan være, det er det, jeg skal - flydende kost! Det lyder til at virke ihvertfald.

    SvarSlet