lørdag den 1. januar 2011

Tid et lille kig på dagen/aftenen i går... ;-)

Jeg går ud fra at du er kommet vel ind i det nye år... nu hvor du sidder og læser dette... ;-) herligt... 

Her hos os... har vi haft en stille og rolig nytårs aften... vi pyntede op... tog det festlige tøj på... og satte os til rette med raclette... en god vin... og nød det... imens tv'et kørte i baggrunden...

Jeg nappede lige et lille billed med tlf'en... af mig selv... og mit nytårs udstyr... ;-)
hmm... tlf'en mente at der skulle blitz på... og det kom der så for alle pengene... LOL...
godt nok er jeg bleg i virkeligheden... meeeeeen håber at jeg har lidt mere kulør end på billedet her... ;-)


Smiler... et par stemningsbilleder fra dagen/aftenen i går skal der også til...
så her kommer et par billeder fra vores køkken... ;-)

Lidt pynt skal der til... og i år er det pink og sort...

Liiige et lille billed mere...


Et billed mere...

Som du kan se så er jeg nu nået til at ryde op efter dagen i går...
såååå det må jeg hellere gå igang med...
så hjemmet igen kan komme til at ligne sig selv...


 
Vi snakkes... for nu er det tid til at slappe af...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar