lørdag den 2. oktober 2010

Røntgen akut???....

Hmm... starter lige med et surt opstød... beklager... jeg har netop i dag fået indkaldelse til Røntgen med min ryg... og tænk sig... det er allerede d. 20.10.2010... er det ikke hurtigt???... når vi i dag har d. 2.10.2010??... hmm... min læge skrev det hastede/akut på mine papirer... og så får jeg denne tid... jeg har på nuværende tidspunkt ventet i ca. 1½ uge... såååååååå det syntes jeg ikke er hurtigt... slet ikke når jeg går hjemme og ikke kan passe mit job pga. smerter... gaaab... jeg syntes bare at der er laaaaaang tid til d. 20.10.2010... jeg vil helt klart ringe til dem... i håb om at der er noget som kan gøres... hvis de kunne  ringe til mig når de har et afbud så ville jeg stå der lige i løbet af ingen tid... det er helt sikkert... men nu må vi se hvad der kan gøres...

Nu hvor jeg ikke er så mobil har jeg fundet noget som jeg kan lave i sengen... jeg hækler blomster til den helt store guldmedalje... og laver kort... alt sammen noget jeg kan side med, i min seng... og det hygger jeg mig lidt med... alt imens jeg ser et utal af dvd'er... smiler... bestemt ikke det jeg helst ville... men ind til jeg ved nærmere om min ryg er det jo det jeg kan... og jeg er nød til at se på det positive...


Smiler... der kommer selvfølgelig også et lille billed af resultatet senere... smiler...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar