lørdag den 27. november 2010

Selvom der ligger sne... så er det et skønt vejr at gå en lille tur i haven... og se her hvad der mødte mig... ;-)

Smiler... ude i gården, mødte dette syn mig... jeg blev nød til at hoppe i et par gummistøvler og ud og kigge på vejret... solen skinnede og sneen glimrede i lyset... smukt så det ud... ;-)

De fleste grene var tunge af sne...


Her et lille kig op af nogle af de juletræer som står i vores have...


Et lille kig i vores have... selvom grandtræet har stået til diskussion om det skulle fældes... så står det lige nu og er så smukt med sne på... så det er en fornøjelse at se på... ;-)


Samme træ som forrige billed og det står igen i højre side... i baggrunden er det et birketræ samt kirsebærtræ... og en lille del af vores garrage...


Dette er vores indkørsel... kunne slet ikke stå for solens smukke stråler...


Jepper... Honning er vi også leveringsdygtige i... smiler... eller rettere min svigerfar kan det der med honning... ;-)


Blev helt facineret af dette syn så du får lige et lille billed mere... ;-)


Smiler... den fineste rene sne, ligger her så smukt... som var det sukker der var drysset ud over hele matriklet... men smukt er det... men ikke så spændende at køre i... ;-)
Sneen skal nydes imens vi har den... det er ikke til at vide hvornår den er forsvundet igen...

Selvom jeg har lagt et inlæg tidligere i dag... så måtte jeg lige dele disse smukke billeder med jer... ;-)

Fortsat god dag til jer alle...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar