fredag den 26. marts 2010

Blomster fra jobbet...

Prøv lige at se hvad jeg har fået fra jobbet... med en lille hilsen om god bedring... med blomsterbud... ihhhh jeg er bare såååå glad for dem... og så er de lyserøde... og jeg kan jo godt lide lyserød... såååå de står her ude i køkkenet hvor jeg kan gå og nyde dem.... imens jeg spiser mine mange måltider... alle tiders...


Det er en flot tæt rokoko buket...


Smiler... der er så mange detaljer på blomsterne...

Den ene smukkere end den anden...

Jow jow... der kan tages mange smukke billeder af dem... og jeg er jo ikke scrapper for ingen ting... jeg kan jo slet ikke lade være med at tage billeder... og så lige et ekstra... griner... herligt... så er der noget til scrapbogen... m.m.

I går fik jeg slet ikke nået at skrive noget om dagen... meen jeg kan kun sige at jeg er vildt overrasket... Jeg var ude for at finde en bluse til i morgen... hvor jeg skal ind og se x-factor finalen... i det at jeg har været så heldig at vinde billetter til det... må jo indrømme at jeg ikke har set så meget som 5 min. af udsendelserne i tv... og hvis jeg bliver dårlig så ser vi det som vi har energi til... og så må det være fint... ;-)

Da jeg var ude og kigge på tøj, så kom ekspedienten på et tidspunkt med en jakke til mig... og jeg kiggede lidt på den.. den var flot blå... meeeeeen jeg havde jo en af dem i forvejen... derhjemme... meeeen ekspedienten mente alligevel at jeg skulle prøve jakken... og til min store overraskelse så var str. S... hvilket jeg sagde til ekspedienten at den var da for lille!!!... hvortil hun svarede at alt det andet jeg havde prøvet.... var i samme str.!!!.... hmmm... lidt stædig er man vel altid... så jeg sagde til hende at hun hellere måtte tage en et nummer større også... hvilket hun gjorde og så prøvede jeg den lille først... og blev helt paf i mit ansigt... den passede jeg!!!... perfekt...

Hmmm... jeg kunne jo se på vægten at jeg havde tabt mig godt 17 kg. men egentlig så syntes jeg jo ikke at jeg havde foranret mig det vilde!!!... men den jakke som jeg prøvede der satte tingene i perspektiv!!!... for jeg havde en herhjemme i str. L!!!.... den i str. L købte jeg lige inden jul.. og nu passer jeg den slev samme jakke i str.S!!!... det satte virkelig tingene på plads for mig... nu kunne jeg pludselig se at der var sket en masse... og i det at jeg fik noget tøj på som passede mig så kunne man også se at jeg havde tabt mig... jeg havde godt nok registreret at jeg var blevet mindre... og at tøjet var lidt løst... meeeeen syntes jo ikke det var så meget...

ALT I ALT... så var det en dejlig tur i går.... masser af sol... og div. drikke dimser/kur produkter med... og så gik det jo fint... men et fuldtidsjob er det at være på den her kur... ;-) hvilket er helt ok når der kommer resultater... ;-)

Mine sygninger er begyndt at læges... og ser fine ud... men sikken de klør... glæder mig til at få hæfteklammerne ud af maven... ;-)

Nu vil jeg løbe... ville bare lige sende en lille tanke til alle jer der ude...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar